MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

love me or hate me
某種意義上這日記只是表面的自我描述
SpaceOddity
暱稱: 阿洛
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偶然
百感交雜
Last Day
Angie Hart香港音樂會
The Show Must Go On
文章分類
全部 (40)
(14)
英文歌詞 (2)
愛情 (1)
未分類 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 301
今日人氣: 13
累積人氣: 2756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 16 日  星期六   寒冷


2010尖沙咀漫遊 愉快 分類: 未分類

我決定盡我能力令自己開心,唔開心既人同事無謂諗咁多,

始終我開心同唔開心都要過每一日,亦唔會因為我既心情影響改變任何既野。

 

rxau 拍攝的 阿凡達(AVATAR)。

阿凡達真係好好睇,我一定會睇第二次,不過我煩惱緊個地方,

因為聽講imax版先係最正,但係得好少地方有又貴仲要好爆下,

當我睇完第二次我會寫返篇野做記念,我相信妳既感受我已經明白。

 

2010年第一次出尖沙咀,循例地到HK records同HMV睇下,

結果比我見到2001 太空漫遊(雙碟特別版)賣六十九元,初初出果陣要賣百幾元,

終於比我等到呢一日咁平仲唔買等幾時?

如果有埋阿史大師既閃靈、發條橙同埋佢其他作品既新版都係賣呢個價就好啦!

 

2001係我其中一套最鍾意既戲,

大約三四年前我買哂個導演史丹尼寇比尼克既所有戲(vcd)睇哂,

正式成為佢既影迷,而2001同發條橙都真係經典到無朋友。

 

2001呢套戲一開始超過半小時都係影住隻人猿做戲,怕悶既人可能睇十幾分鐘已經訓左,

而我睇第二次先明白呢段戲係好有內容,

講果隻叫望月兒既人猿(小說版個名)比塊從天而降既黑板開啟左佢既智慧,

之後佢學識執起d骨頭做武器獵食,仲因為咁成功對抗其他族既人猿搶奪佢地原有既地盤,

人類既文明就係咁開始,之後佢一拋起個骨頭上天,

畫面跟住轉時間又已經經歷左唔知幾多百萬年,

人類已經發展到係月球有基地,

人類可以長時間太空旅行...........

 

如果阿凡達係呢個年代最震撼既科幻電影,

咁2001就係六十年代尾最震撼既科幻電影,果時都仲未有第一個太空人登錄月球,

但係套戲就好仔細描述左好多係太空生活既細節,真係超級劃時代,

而另一絕既地方係成套戲都係用古典音樂做配樂,出尼既效果竟然襯到絕,

影住係太空漂浮既太空站聽住古典音樂原來係咁美妙。

 

之後到左HMV見到我最鍾意既坡頭四2010年既月曆由原本八十元賣四十元, 

最後一個仲比我買埋,開心到我夜晚破例飲左杯好耐無飲既凍奶茶。






訪客留言 (返回 SpaceOddity 的日誌)


Poe 於 2010-01-18 12:32 AM 發表:
凍奶茶! Good. 我都好鐘意飲架.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

基本上我戒左.
Posted at 2010-01-21 07:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChanChunYung 於 2010-01-16 08:53 PM 發表:
comm3nt ★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx★
Posted at 2010-01-21 07:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chocolate930 於 2010-01-16 02:48 PM 發表:
cm·
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-
Posted at 2010-01-16 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wyncleyo 於 2010-01-16 02:26 PM 發表:
c0mment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-
Posted at 2010-01-16 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bearman 於 2010-01-16 01:32 PM 發表:
c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-
Posted at 2010-01-16 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



I_aM_BabIv3v 於 2010-01-16 01:09 PM 發表:
c[]mm3nT;)
有空要回喔~
up人氣:P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收到,已回!-3-
Posted at 2010-01-16 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszx2 於 2010-01-16 09:56 AM 發表:
凍奶茶sosad
唔係淨係飲熱野咩你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一次半次sosad
Posted at 2010-01-16 04:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



amyshancypy3 於 2010-01-16 09:09 AM 發表:
表妹1.
幾靚喎個bl0G`
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係張相令咋ma!都無整過d咩!-.-
Posted at 2010-01-16 04:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]