Music Playlist at MixPod.com
成日都睇到你地提北江呢個地方,其實我一直唔知係邊度。以前有無去過呢?點記得喎!
上星期終於好刻意去左天水圍行下,傳說中既北江當然要去見識下,果度真係好多食物上既吸引,經過北江小食,見到好多薯類食物,而我又未食晚餐,結果隨左最普通既薯條無要之外,其他係薯既野都要,上面就係一個全薯餐。
之後再行入d見到小丸子咁平就叫尼食,係旺角食開又貴d又少一粒,之後仲食埋五元兩個雪糕球,北江真係食野既好地方。
最近同朋友都買左好多cd同影碟,有排清啦!