蜘蛛's Diary
人生如夢 一樽還酹江月
SpiDerGirLSG
暱稱: 蜘蛛
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
營火會
反思
目送
肉食女的出現
2010-10-15
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


2009-06-17 分類: 未分類

今日考中文,有好多都唔識...

超級的難...

尤其個題成語

工XXXX,必XXXX

我一直係度諗有咩成語係工字頭..

諗咗勁耐都諗唔到

點知考完試聽人講先知係:

工欲善其事,必先利其器啊~~~~~~~~

激死我啦~~~~

我竟然唔識,咩都冇填T_T

傷心啊!!!!!!!!!



2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


最愛的三十六計 分類: 未分類

我個人好鍾意呢三十六計同孫子兵法XDD

其實都係因為少年丞相世外客先咁鍾意的...呵呵~~~

    第一套 勝戰計

一、瞞天過海 【原文】 備周則意怠,常見則不疑,陰在陽之內,不在陽之外。太陽,太陰。

二、圍魏救趙 【原文】 共敵不知分敵,敵陽不如敵陰。

三、借刀殺人 【原文】 敵已明,友未定。引友殺敵,不自出力。以損推演。

四、以逸待勞 【原文】 困敵之勢,不以戰﹔損剛益柔。

五、趁火打劫 【原文】 敵害之大,就勢取利。剛決柔也。

六、聲東擊西 【原文】 敵志亂萃,不虞,坤下兌上之象。利其不自主而取之。

 

一日一套^^

咁我就唔使打咁多野啦~~xDD

 



2009 年 6 月 15 日  星期一   晴天


2009-06-15 分類: 未分類

今日考IH...

無啦啦有一題係講長州...都唔知發生咩事==""

明明就冇教過,又唔知佢想問咩~~

然後第3題的B同C問既野又好似冇分別喎...

最後就全部亂答算

不過最重要的是....點解D long ques.得29分!?

前面果d fill in the blanks, mc, T/F占咗勁多分....

汗啊~~

4點鐘去咗補中文(不用驚訝,我差唔多科科都補的xDD)

明明係補1個鐘多3個字,點知變咗2個半鐘...

點解呢?就係多得tiffa啦

佢一直係度重覆同一條問題,不過係用唔同的形式去問...

我坐係佢隔離簡直頂佢唔順啊~~~==

佢問"點解記敍文可以有抒情成分,說明文有描寫成分,議論文同說明文有咩分別?"

一直咁問類似的野....我無語啦~~

記敍文有抒情成分很正常啊,你不可能一句感受都沒有吧....

如果有一句抒情係記敍文入面,tiffa都會話佢係抒情文....

天啊~~~佢係唔係人黎架!?

就咁樣同老師講咗半個鐘有多(肯定有咁耐,雖然我冇帶錶...)

走的時候又落大雨...好彩有帶遮xDD

不過超無奈,我果日著短褲

但我條短褲前面全都濕了T_T

明明係短褲來的,咁都可以濕曬,超勁的說~~~

好彩冇感冒,係有D鼻敏感,不斷流鼻水....



2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


歌詞 分類: 未分類

俾老師果首歌既歌詞寫好啦^^

不過有D係抄番黎(10%到啦),其他都係我作既XDD

請大家俾CM啊...

當初的天真無知 不懂世事 只懂玩樂

終於學會了成熟  慢慢成長

一年的時間 很快就過去了

相處的時間那麼短  等待的時間卻這麼長

 

每一天 你都鼓勵我

 

說着一些煩悶的話 卻又這麼令我感動

又想起 你的臉 你的話 朝朝暮暮 漫漫人生路

多好的你 又要離我而去 不知何時再相見

對你的思念 怎能用千言萬語 說的清

 

每一天 你都給予溫暖

 

如同太陽一樣  照亮了我的心

沒有你 我也不懂如何改變

是你令我懂得 人是需要成長

一年的光陰 在你的教導下過了

你的一舉一動  都深深的影響了我

你的教導 我獲益良多

博學多聞的你 將要離去

大家看似有緣 又似無緣

分開了不知能否再見 只奢求一個願

如有你相授  不羨才子不羨仙

 

每一天 你都鼓舞我

 

說着一些沉悶的話 卻又這麼令我感觸

又想起 你的臉 你的話 朝朝暮暮 漫漫人生路

多好的你 又要離我而去 不知何時再相見

對你的思念 怎能用隻字片語 寫得盡

 

每一天 你都包容我們

 

如同母親一樣  寵愛着我的心

失去你  我也不會知道缺點

我終於懂得了 不能自以為是

一年的流逝  在你的悉心下過了

你的一言一語  都深深的改變了我

你的教導 我獲益良多

無所不能的你 將要離去

大家看似有緣 又似無緣

分開了不知能否再見 只奢求一個望

如有你相授  不羨才子不羨仙

如果大家有聽過仙劍問情就知有D係抄出來...

不過都唔係照抄,係改咗D野囉xDD

遲D會PO埋註釋^^



2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


2009-06-13 分類: 未分類

補番昨天的日誌先xDD

早上一直看笑傾...

看到連書也沒溫T_T

星期一個IH一定死啦....

不過笑傾真的很好看,不錯不錯...

之後出去補習,番到屋企開電腦..

個電腦又一次上唔到網啦~~~

我咩都冇做過,點解個電腦又要壞啊!?

無語問蒼天啊.....................