呢幾日感覺上除左星期六過得比較好之外就星期日同今日好差,星期六出街打機架FD就快升哂啦!我自己覺得啦=="之後星期日就睇睇電視俾人嘈所以發嬲之後今日就係因為星期日o既事,而同人嘈唉!勁無奈做咩都係我錯哂!有冇搞錯啊!我都費時理佢啦!返到學校又要扮開心,好似咩事都冇,0n0n99咁上數學堂直頭無心情上堂,呢幾日過得好差,希望之後會過得好似平時咁啦!如果有機會o既話!!
ONS
作曲:若林
作詞:Rhyne
演唱:霖
Ah∼oo∼doo∼doo∼doo
隨便托著酒杯 人很累
想過恨過醒過 突然很心虛
愚笨過後 才能安睡
Ah∼oo∼doo∼doo∼doo
還是過份清醒 難安睡
瘋過累過傷過 自殘這身軀
其實我未 遺忘清水
今晚我又碰杯
|