今朝晨咁早俾我個妹整醒左
好眼訓呀>o<
科學堂校長睇堂
我地成班都異常平靜
連果個四眼龜都扮晒野
玩埋D無聊又白痴o既game
超嘔心
地理堂
好煩...
要默書...一D都冇溫過
所以5合格
一個字--"煩
普通話堂
5記得馮景堯對我做過d咩
我到e家一直都冇采佢
抵佢死
上中文堂好悶
同馮景堯玩十五二十
玩左幾野
but次次都輸
lunch time
Miss Leung又話要補默
點知又遲左
又默5到
黏液勁慘讚徐玉敏
都俾佢鬧
仲要留堂∼慘
英文堂要測驗
5識
可能又5合格∼唉
無奈..
|