| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 4 月 30 日 星期三  |
| 游水 |
分類: SCHOOL |
朝早有早會//
then eng x2
math
比呀sir罰我企5min
and 10min
勁無聊
跟住 PE x2
swimming
游左50min到
自己係度游
冇跟佢地做既野
盧家奶係度玩野
我就話好
你死啦,我用帽裝水
佢就話好我又黎
太可惜佢頂帽係布
裝唔到
so sorry..
then呀sir見到佢整呀
叫左佢上水
呵呵
then bath左10幾min
1:23先上車
遲左//
番到學校
1:30先食飯//
累到爆
so LS個個訓曬教
last中文要默書
默帝女花之香夭
唔係好識><
放學諗住唔去dance club
驚比人話
so hea左陣
就去dance
5:30放
等娟娟choir
6點幾回家
7點幾出去食飯
8點幾回家
累到死
10點幾訓左//
|
| 發表時間:2008-05-01 01:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 70 | »
|