| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
| 東港城...... |
分類: 未分類 |
今日9點鐘起左身
跟住11點幾出左去
今日去左東港城
又係做司儀......
好早去到
行左一陣
覺得好似去錯地方咁
好彩原來冇
個埸大過琴日勁多勁多

<-----cat bb&stella bb
<------小朋友真係得意......
遲左開始等左好耐
成日係咁行
勁累囉
4點幾先完......
跟住就回家家lu.....
累到死左.....
|
| 發表時間:2007-12-24 09:26 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 70 | »
|