其實我唔捨得你*,,,我諗你都係--"
日日都要等你,,換著你係我"你會點諗!?,,,>v<"
你唔好同我講好開心﹏我一d都唔覺T^T....
下次又係甘既話"]]我真係會嬲ga t^t''}}
有下次既,,我真係唔采你=="
今日我lAte左番學!?>V<"-唔好意思牙家馨姐>W<"""
番到去見到你﹏你好似冇咩采我甘t^t"]],,,
算--"
p.E,堂都唔好玩既*!?;" ((悶到爆--"
係到量唔知咩鬼']我冇過肥^^,,你地呢!?xd"
小息係到食野=3="]]唔想肥牙>v<"唔可以食甘多野喇;''T^T
小完息,,,到去電腦堂";>,<:'' 又到玩電腦"]]牙SiR你睇我唔到^^:"呵呵*-v-"
到左中文堂!?>__<"牙sIr幫我搞左d野--"
搞到我好似唔係好好意思甘t^t",,,,
小息又去食野==" 點算牙>v<:肥死喇"}]
英文堂冇咩心機"可能同你坐得遠=="
算啦!我鍾意你咪得l0*))
LuncH"同你食一樣既野"呵^^
幾好玩丫今日都!?
到左IS"我本野唔知去左邊!><""""
週會睇埋d唔知咩--" 我冇睇到...
放學去左石公"--"
今日潘潘同家馨姐都冇咩埋你!?唔好意思"}]]
|