2007 年 5 月 9 日 星期三  |
佢有偷!?  |
今朝我lAtE了-0-)
我同家馨姐搭的的去=]
我冇錢了*"]};
去到swIM,,,
今次冇fREE tiME,,- -
番學了t^t"
電腦:搞到我死死下)))
我睇小說...xd"!?
比miss見到tIM ,,,sh!t''
中文又做-0-))))))))))))))))))))))))眼訓爆*
餓屎ME了!?"
落左去買野食,,,uM,,,,
英文;同牙心傾電話-v-
sd sMS!?{聽埋歌!?"}
牙sIR是傻的>v<
lunch上去左玩>.<
地埋冇bRing野- -{天日番堂?!}wt'z thE fk!?"
IS:MISS 傻左- -"系甘話人- -
放學又過左去*))))
p.s.:第4日了*真的很想見你)) 因為我放不下你,,,,
學會了放手的我*竟放不下,,,
愛得你太深*)))
唔好話系佢偷啦?!"佢唔系甘既人黎
|
| 刊登時間:2007-05-09 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 166 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|