17/12 Fi0na生日快樂`*t3t
LKH生日快樂aiiii`*=]
2位babiii`生日過得開心嗎?
有我既祝福-我刀知你地會好開心架喇`嘻.
就黎聖誕節喇`
Merry X'MAS ******
多謝甘多位既聖誕卡`今年雖然冇甘多人寫`
不過每個刀寫得好用心''有好多字aiiii^^
我今年冇送聖誕卡比中學FD子
因為冇時間買`我遲d會買''除非你有同我出街`否則刀吾會有
小學FD子就應該戈戈刀會有呱
最感動既系`賴賴寄張生日卡比我
仲寫左勁多野and有心心`我愛你
鬼鬼同亞綸真系拍霹靂MIT aiii`期待ING
|