Stephy0422
暱稱: AR晞
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
吾用lu∼∼∼
返學學lu
∼病左ar∼
我再堅持敵不過天意....
吾開針呀!
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 99
今日人氣: 8
累積人氣: 2897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 10 日  星期一   晴天


第一次成日笑吾夠2次.. 滿足 分類: 未分類

今日返學果時等吾到暴龍自己

返左,行行下見到佢!返到課

室第一堂係會計,發夢!!!

之後2堂listening,

都算認真聽既,跟住2堂經濟,

都係聽書..放lunch,

吾想留係學校,潛意式行出學

校門口,出到去食野,食完返去

再上中文,悶!跟住2堂maths,

訓左堂半,醒返果時聽左一陣,

放學!記得好清楚,我只係笑左2

次,我未試過有一日吾笑到顛,今

日仲要係講得幾句野!暴龍都赫親,

放學之後就倍暴龍等佢bf,見到

佢d fd,佢d fd都好奇怪,

今日既我同平時顛顛地既ar晞吾同,

真係冇諗過我會咁靜囉可以,吾知啦,

返到屋企玩msn,icq,上網,

咁又一日啦.聽日同傑佢地去鑽石山

睇戲,咩戲就未知..到時先算,吾講

啦,吾想講d乜!bibi∼






訪客留言 (返回 Stephy0422 的日誌)


→逃避你←『無奈﹞b 於 2005-10-10 11:58 PM 發表:
-.=//\\黎左啦啵...記著聽日sd比我呀.家姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..我個細佬幫手撐場呀!嘻..
聽日sd比你啦.
你家姐記得架啦./
我訓lu∼bibi
多d黎呀記得...
Posted at 2005-10-11 12:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



taiki 於 2005-10-10 11:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-10 11:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蚊蚊 於 2005-10-10 10:58 PM 發表:
家姐...做乜吾開針呀??話比我聽下啦*見到你吾開心...阿妹好擔心喔>.<係呢...你幾時改左叫FIFI咖??點解叫FIFI既>V<"還有喔!不開心的話....隨時打泥我阿妹的關心一線[我的手提XP]我隨時隨地都會聽你的電電喔!!>W<"何時有空出來玩耍呢.....好掛住你喔!>3<*講住咁多先....下次再來探你>V<呵呵[傻了"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉,家姐都吾知點講你知啦...吾洗擔心bo,家姐冇事架,個名名我改左好耐啦.轉新學校吾想比人講ma∼,咪是但改一個囉,>3<傻妹,個電話係都留返比你個老公啦..係咪,家姐冇理由左住你地ma∼!如果你吾開心就可以打黎者,係咪..我都吾知呀,其實中4d野都幾難幾忙,但係如果你叫家姐倍你既,家姐點都會抽時間倍你,知吾知呀..你下次再黎啦..bibi啦,你係我最錫既堂妹黎架..!
 
Posted at 2005-10-10 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]