| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 10 日 星期一  |
第一次成日笑吾夠2次..  |
分類: 未分類 |
今日返學果時等吾到暴龍自己
返左,行行下見到佢!返到課
室第一堂係會計,發夢!!!
之後2堂listening,
都算認真聽既,跟住2堂經濟,
都係聽書..放lunch,
吾想留係學校,潛意式行出學
校門口,出到去食野,食完返去
再上中文,悶!跟住2堂maths,
訓左堂半,醒返果時聽左一陣,
放學!記得好清楚,我只係笑左2
次,我未試過有一日吾笑到顛,今
日仲要係講得幾句野!暴龍都赫親,
放學之後就倍暴龍等佢bf,見到
佢d fd,佢d fd都好奇怪,
今日既我同平時顛顛地既ar晞吾同,
真係冇諗過我會咁靜囉可以,吾知啦,
返到屋企玩msn,icq,上網,
咁又一日啦.聽日同傑佢地去鑽石山
睇戲,咩戲就未知..到時先算,吾講
啦,吾想講d乜!bibi∼



|
|
|
→逃避你←『無奈﹞b 於 2005-10-10 11:58 PM 發表:
-.=//\\黎左啦啵...記著聽日sd比我呀.家姐
|
網主回覆
哈哈..我個細佬幫手撐場呀!嘻..
聽日sd比你啦.
你家姐記得架啦./
我訓lu∼bibi
多d黎呀記得... Posted at 2005-10-11 12:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
taiki 於 2005-10-10 11:03 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-10-10 11:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蚊蚊 於 2005-10-10 10:58 PM 發表:
家姐...做乜吾開針呀??話比我聽下啦*見到你吾開心...阿妹好擔心喔>.<係呢...你幾時改左叫FIFI咖??點解叫FIFI既>V<"還有喔!不開心的話....隨時打泥我阿妹的關心一線[我的手提XP]我隨時隨地都會聽你的電電喔!!>W<"何時有空出來玩耍呢.....好掛住你喔!>3<*講住咁多先....下次再來探你>V<呵呵[傻了"]
|
網主回覆
唉,家姐都吾知點講你知啦...吾洗擔心bo,家姐冇事架,個名名我改左好耐啦.轉新學校吾想比人講ma∼,咪是但改一個囉,>3<傻妹,個電話係都留返比你個老公啦..係咪,家姐冇理由左住你地ma∼!如果你吾開心就可以打黎者,係咪..我都吾知呀,其實中4d野都幾難幾忙,但係如果你叫家姐倍你既,家姐點都會抽時間倍你,知吾知呀..你下次再黎啦..bibi啦,你係我最錫既堂妹黎架..!
Posted at 2005-10-10 11:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|