

今日都冇咩好講啦!返學!LUNCH..上堂!不
過奇怪既係我竟然會係堂上訓覺!仲要係攪到我
頭都大埋既MATHS!照計我不嬲都吾會架!
仲要聽日小測!知吾知點解呢!因為我食左藥呀!
好得辛苦!MATHS又係我最憎果科!聽聽下!訓著左囉﹃
YI∼之後呀SIR巧衰咁叫我
起身!衰人>.<好在就放學者!
之後返屋企途中買埋餸啦!一路
行一路熱!仲著住件長袖冷衫!
冇計啦!學校又凍!出街又熱!
你叫我點啦!>3<買完仲要
買野返去比媽咪同呀B食!嗚嗚!
可憐AR!上到去..佢地仲未起
身!激氣!返到去放低唒d野就拖
地啦!整野啦!攪掂哂做功課!好
多樣呀!顛架!聽日又幾樣野測驗!
好攰呀!嗚嗚嗚!頂吾順..訓著左!
可能d藥未過!又一時間做咁多野!暈
暈地!醒返果時要煮餸餸啦!整好哂..
食得lu!但係..我又食吾落野啦!
比vicky果d知道打死我都有份!
一定話!一陣你又胃痛點算!‘又吾係
吾知自己身體差wo∼成日病!嗚嗚!
vicky!呀思!我知你地對我好呀︷
但係我真係食吾落野呀!sorsor呀!’
之後就幫呀b沖涼!..整好哂就玩電腦囉!
一玩就玩到而家啦!好慘呀!聽日會計同
maths都要測驗!點算呀!會計得!
maths吾得唷!吾理啦!聽日先算︰溫
就溫哂架啦﹃吾識真係冇計!吾講lu!d藥
開始發作..小小暈暈地!差吾多訓lu!
PS:其實係屋企我真係好吾開心!
我係吾明點解會咁吾公平!每次見親我所
謂既細佬!....每次發生事冇人理果
種感覺!真係吾知點!我好努力咁扮開心.
但係最終我都瞞吾過自己個心!




|