
今日一早又係ok等青青同vicky!
vicky成50分先到!差5分鐘我地
就遲到!好在趕到者!之後上去課室啦!
第一堂就accounts測驗!我好多
都岩左!但係!最後果part成盤數計
亂哂!唉!我連liabilities都冇計到呀!唉!
好在吾係失好多分者!點知miss又遲放
我地wo∼!攪到我地小息去完tolet就打左
鐘!遲左入課室!比經濟個miss罰左我地
企係出面一陣!仲要一個一個講:以後一打鐘
就會係課室!吾會有下次!)好魚呀!嗚嗚﹃.
之後經濟要默書書!我100分呀!ha∼
但係miss要我同popo改簿..冇乜
野丫.改啦..改左有好多人0分..點知..
有一個女仔!可能佢覺得自已好令同埋係班
有bf撐啦!明明自己0分又走過黎話我!
(xxx..你第一次改簿架!你吾識改呀!)
勁無奈囉果一刻!之後我冇出聲!費事同佢講!
佢見我吾講野又走去話popo!但係popo
吾忍佢囉!因為popo一直都好憎佢扮野既!
popo話!miss叫我地咁改既!吾服咪
吾好改囉!果一刻!真係多謝popo!但係.
真係好嬲囉!之後走去同miss講佢地吾肯改!
miss話上堂處理!一定又有野睇啦!之後就
係maths,測2堂!預左吾合格lu>3<
放lunch!出左去食野!食完又返去上堂lu∼
英文!教書書!boring!2堂商業!都好
!至小吾會吾明!嘻嘻!放學!之後去接呀b!
返屋企!做功課!又係好多的!shit><
今日好早上網網呀!等人ma∼點知佢係街!
好在等左半個鐘到見到佢on lu!∼傾
..係咁傾..傾到食飯!食完幫呀b沖涼!
之後我沖完涼又玩玩到而家!發覺上左中學每
日就係咁過﹃冇咩特別∼!!星期6可能去唱
k呀同vicky佢地!不過未約哂人..睇下
點啦..吾講lu!傾計大過天!bibi嘻>3<




|