| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 15 日 星期四  |
| 大停電∼! |
分類: 未分類 |


今日諗住有好多野要教啦!點知..
返到去就要早會!好在我地既早會
係係HALL架者!吾洗落操場!嘻!
之後講哂D野!突然間冇電WO∼
之後我地就返返課室先啦!返到去
吾洗上堂,,幾好,坐係度等放!
但係又冇風扇..又冇冷氣!焗得
好緊要!焗焗下..我D口考口耑又
黎啦!好在有藥!之後呀SIR比我
地出去行..吾洗坐係度!行左一陣
呀SIR話有野宣佈!原來係放學!
真係好!之後就同VICKY,POPO,FUNNY
暴龍果D去NEWAY唱K!唱到成4點先
走..今日都係我返新學校最開心既一日啦!
不過返到屋企!我呀媽吾知..嘻嘻!因
為我照住時間接埋呀B先返!嘻∼!返到去!
冇功課!一訓就訓到7點幾8點!食飯!
CUT左好多人電話!>.<SOR呀!
之後就開電腦玩到而家啦!今日都好攰!
吾講LU∼傾多一陣覺覺豬LU!!BIBI
PS:大家中秋有冇咩地方去呀??



|
|