| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 22 日 星期四  |
平凡既一日(最鐘意)  |
分類: 未分類 |

今日一早要早會!去hall!
聽完一大輪(肺話)!上堂!
1,2堂商業!悶悶!小息之
後上選慘科(社會教育)!又小息!
之後2堂英文!作文!比miss
讚!嘻嘻!放lunch啦!8個
人都吾知去邊食!最後去左一間
restaurant食!食完
好快咁返學校!因為經濟要默書呀!
上到classroom!吾洗
一分鐘背哂!叻叻喔!嘻!最後2堂
中文!講豬!派野!攪掂哂諗住放
得學啦!點知!出面2個訓導入黎!
勁驚囉!諗住會搜書包!係就死啦!
電話mp3收哂點算!好在!吾係,
只係講校規d野!仲好笑一樣野!
咁講講下呀sir講話女仔吾可以
化妝丫ma∼我地果邊果幾行第一
時間望去村姑果度!呀sir已經
知咩事啦!果刻我真係咩火都冇哂
囉﹃理得佢之前點同人串我同d fd啦!
哈哈﹃好衰tim我!之後放學!就自
已去搭車啦!接埋我細佬!返上屋企!
攰得制!訓左lu!﹃食飯先起身!
食果時個頭好暈!又係食小小過關算!
之後媽咪8點幾出左去就玩電腦玩到
而家啦!好開心!不過得2個人係屋
企都幾驚!>.<””吾講啦!
傾計豬啦..bibi!!
ps:講真,我鐘意同邊個做fd
又點者!你地班衰人排斥我個fd者!
吾等於我吾可以同佢玩架!我覺得佢
好就得啦!點解做同邊個做fd都要
睇你地面色呀?吾明囉!我同邊個做
fd係我既自由!排斥埋我囉!你地
又吾會..講真..一班同學攪咁多
野出黎做乜?吾明...煩!



|
|