今日一早起身係超吾想返學囉!
幾得大雨!落到去!慘啦!冇哂
van仔!的士都冇呀!等到7
點8!再冇車就僧遲到架啦!驚
緊既時候!見到對面有架的士!
咩都吾理沖左出馬路過對面!勁
危險!哈哈!上左的士個司機好
似知我勁趕時間咁!開得勁快!
我諗有小小超速囉!返到去一個字!
勁開心bo!之後上堂啦!今日上
4堂maths呀!好在我都好乖
咁聽書!好難得架啦!之後又上2
堂英文listening!
miss.wong勁惡呀!
上完resses!之後上2
堂經濟!好激呀!每個人都要答中
2條問題先可以放lunch!好在
答得中者!嘻∼!放得lunch啦!
同呀思同popo去食野!好大雨呀!
攪到行行下我上左我姑姐間診所借遮XD
之後返到學校!聽到有人串BO!暴龍
串得勁激!一齊串!但係我串得算小架
啦!哈哈!我諗再串多幾串!暴龍真係
吹人架啦!好心你地啦!又吾知自己克
人憎!不過算啦!同佢地計自己辛苦!
吾理算LU!!之後中文!悶悶!寫簿!
冇聽書!HAHA!之後又2堂MATHS!
要人做哂MATHS先比走!好在做左者!
之後走果時本來要練英文朗誦架!但係我
吾得閒冇去到!星期5又要啦!好煩呀>.<
10月中比賽!好驚驚的!嘻!
上到樂華!去百佳搵媽咪!佢買左勁多野囉
!重到我死,之後仲要去接呀b,shit!
好重呀﹃攪掂哂返屋企!我又係訓覺!今日
訓到7點呀!勁啦!鬼叫琴晚成4點先訓咩!
食飯!玩電腦,.沖涼..幫細佬沖涼,之
後媽咪出街!我就玩到而家啦!不過今晚都有同呀哥傾!

|