今日一早起身係超吾想返學囉!幾得大雨!落到去!
慘啦!冇哂van仔!的士都冇呀!等到7點8!
再冇車就會遲到架啦!驚緊既時候!見到對面有架的士!
咩都吾理沖左出馬路過對面!
勁危險!哈哈!上左的士個司機好似知我勁趕時間咁!
開得勁快!我諗有小小超速囉!返到去一個字!
勁開心bo!之後上堂啦!今日上4堂maths呀!
好在我都好乖咁聽書!好難得架啦!
之後又上2堂英文listening!
miss.wong勁惡呀!
上完resses!之後上2堂經濟!
好激呀!每個人都要答中2條問題先可以放lunch!
好在答得中者!嘻∼!放得lunch啦!
同呀思同popo去食野!好大雨呀!
攪到行行下我上左我姑姐間診所借遮XD
之後返到學校!聽到有人串BO!暴龍串得勁激!
一齊串!但係我串得算小架啦!哈哈!我諗再串多幾串!
暴龍真係吹人架啦!好心你地啦!又吾知自己克人憎!
不過算啦!同佢地計自己辛苦!吾理算LU!!
之後中文!悶悶!寫簿!冇聽書!HAHA!
之後又2堂MATHS!要人做哂MATHS先比走!
好在做左者(抄)!之後走果時本來要練英文朗誦架!
但係我吾得閒冇去到!星期5又要啦!好煩呀>.<
10月中比賽!好驚驚的!嘻!
上到樂華!去百佳搵媽咪!佢買左勁多野囉!重到我死,
之後仲要去接呀b,shit!好重呀﹃攪掂哂返屋企!
我又係訓覺!今日訓到7點呀!勁啦!鬼叫琴晚成4點先訓咩!
食飯!玩電腦,.沖涼..幫細佬沖涼,之
後媽咪出街!我就玩到而家啦!到夜晚都係同
同呀哥傾!嘻’


|