今日係大年初一,
朝早食完我就同屋企人去拜年,
逗到好多利是,勁開心!!
之後行街O個陣竟然見到Miss Chan(Music Teacher),
不過佢就見唔到我,
所以我冇同佢打招呼.
返到屋企開電視先知無野睇,
要到夜晚9:30先有電影睇,
勁失望!!
希望今晚快o的到,
有得睇''行運超人''!!
hi~
我黎咗啦~
希望你個blog有多d人黎啦~
下次再黎坐過...
88