♥-STEPHYHUI-♥
IM
SFCC
PEOPLE
PRUDENCE.
♥STEPHYHUI♥
♥NEW♥
MORE...
♥WHERE IS MY LOVER♥
只想佔有你的心,
不想你離我而去,
你是我生命最重要的人,
失去了你我會像缺少氧氣,
無法再呼吸,,
 
♥文章分類♥
全部 (14)
雜. (1)
心里話.∼ (10)
未分類 (3)
♥日誌統計♥
文章總數: 14
留言總數: 335
今日人氣: 0
累積人氣: 2835
♥DAY IS.XXX♥


T^T 睡著 分類: 心里話.∼

 

今日...黎M.

8點鐘就開始有D唔舒服了..

冇唸過會系M痛.

但係到佐9點..就好痛好痛...無法形容.

雖然老師叫我唔好跑.行就得了..(果時PE堂)

但係行果陣..就喊佐...真系好鬼痛.

冇計..走佐去醫療室休息..

個暖水袋虧架..根本冇用..仲搞到我出佐一身汗..

頭好暈..訓佐系度..

之後小息果陣..多謝曬D寶貝仔黎探我..

雖然隔佐好遠.但係都好開心.

排名不分先後^^

[寶貝仔.  MARCO CHAN 馬仔. 嘉嘉. 樂樂. 雪雪 ..........]

最近要既系寶貝仔 同嘉嘉啦..

多謝寶貝仔系我唔見果陣都記得我既存在呢...

一定系寶貝仔話俾嘉嘉知啦..如果唔系嘉嘉應該唔會去醫療室架..

仲私人醒佐兩粒必利痛俾我食..

之後就一直訓呀訓呀...

小息完一堂之後...唔可以再留系度了..

就去佐DT室唸住幫手整模型啦..

點知原來自己根本冇曬力整..行路都暈暈地...

之後自己偷雞番課室嘆冷氣訓教..

訓呀訓呀..一訓就訓到12點20.

醒佐就去佐洗個面.等食lunch...

lunch系度整出貓紙..真系慘姐..最後一次dict都要出貓..

之後英文堂果陣..出的好開心..全部抄曬...

dict完佐 姐系1點50. 我就走去北角咩煤氣公司參觀...

之後睇完片..就有咩有獎問答..禮品系阿SA幫煤氣公司唱既主題曲既碟.

不過入邊仲有其他歌..

然後呢...就去佐煮野食..睇煤氣爐同電磁爐邊個煮野快D熟啦..炒佐白菜同魚柳.

重點系..白菜冇味.魚柳好油.....

4點45分就走佐嚕...系車度果陣m痛又黎了...

媽咪呀...邊個救我...真系生不如死..

今日一日就甘過佐..上堂唔夠半個鐘..

m痛就痛佐5個鐘以上....

不過都系開心有今日..

俾我知道..原來生仔仲痛...

 

 

 

STEPHYHUI

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Stephy625 的日誌)


Zoee 於 2010-05-25 09:22 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hang_620_ 於 2010-05-25 04:43 PM 發表:
C0MMeNT︰)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a26345771 於 2010-05-22 01:33 PM 發表:
com:)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KimmyBaby 於 2010-05-21 09:57 PM 發表:
♥comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chengsy427 於 2010-05-21 08:31 PM 發表:
痛咁耐.慘v___v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LOVEK_114 於 2010-05-21 03:26 PM 發表:
CM(3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



coffee97 於 2010-05-20 07:14 PM 發表:
CM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sOsO_0107 於 2010-05-20 03:00 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHC_1219 於 2010-05-19 09:46 PM 發表:
原來您係入面;
早知我黎探您啦-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



annyim 於 2010-05-19 08:39 PM 發表:
您成日都咁痛架- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]