| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|\\/我係...li一日.li一個時間寫呀!"。~
2006 年 4 月 4 日 星期二 2006-04-05 09:42 AM |
| |
|
今日好多人欠交功課...""
攪到我地成班要罰企...
攪到我好憎欠交功效D人...
嬲死佢地....
佢地攪到全班都要罰..."
BUT ....
就算我唔嬲佢地...其他人都會..."
人人都有欠過功課...老師以前都有試過啦...//
各位..."十油ar!!!!!!!!~"
我以後唔會再欠功課架啦..""
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 41 | »
|