'望記你也好;不想傷心
的事在來'
 



Stephy_123
暱稱: 傻婆BABY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


2010-03-19 無奈 分類: 未分類

 

2010/3/19

"如當初不戀上你"

現在便不會淪落到這田地;<`

今日同ADA..Anna..娟娟

"去咗陪華到交表"點知去到佢

話無帶錢戈事我O咗...跟住就搭番巴士番黎啦

去咗新馬路都行咗一震就番屋企啦!!

大家留多D CM比我啊!!

 

 

 

Happytime按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片:2010-03-19 10:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Stephy_123 的日誌)


ian125 於 2010-03-23 09:41 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joycehello 於 2010-03-22 05:44 PM 發表:
CoMm3Nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lydia98 於 2010-03-22 01:20 PM 發表:
comm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie9617 於 2010-03-21 09:38 PM 發表:
COMMENT"`
`
`
`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuu0v0 於 2010-03-21 08:11 PM 發表:
cmcm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuu0v0 於 2010-03-21 08:11 PM 發表:
cmcm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuu0v0 於 2010-03-21 08:11 PM 發表:
cmcm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ieng951010 於 2010-03-21 05:24 PM 發表:
`CM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuu0v0 於 2010-03-20 11:03 PM 發表:
cmcm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHANALEONG 於 2010-03-20 06:34 PM 發表:
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »