|
|
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
2010-03-19  |
分類: 未分類 |
2010/3/19
"如當初不戀上你"
現在便不會淪落到這田地;<`
今日同ADA..Anna..娟娟
"去咗陪華到交表"點知去到佢
話無帶錢戈事我O咗...跟住就搭番巴士番黎啦
去咗新馬路都行咗一震就番屋企啦!!
大家留多D CM比我啊!!
|
Happytime :2010-03-19 10:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ian125 於 2010-03-23 09:41 PM 發表:
c0mm3nt`
|
|