'望記你也好;不想傷心
的事在來'
 



Stephy_123
暱稱: 傻婆BABY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 4 月 4 日  星期日   陰天


2010-04-04 愉快 分類: 未分類
2010/4/4
補打琴日11點几起咗身洗頭
换3..12點几就落咗街食飯..跟住
2點几去咗台山稳jessica去水坑尾行咗一震
侯生打黎問我地系BIN去五去剃千人操..跟住我地去
剃剃剃到4點几在去水坑尾行咗一震..就走咗啦!!
Happytime按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片:2010-04-04 12:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Stephy_123 的日誌)


cttingting 於 2010-04-08 09:35 PM 發表:
CoMmEnT"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ritasmile73 於 2010-04-08 03:08 PM 發表:
'comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivy_jessica 於 2010-04-08 10:34 AM 發表:
`cmcm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chris2019 於 2010-04-06 08:44 PM 發表:
c0mm2nt=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AdaHO520 於 2010-04-06 07:33 PM 發表:
cOmm3nT'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AdaHO520 於 2010-04-06 07:32 PM 發表:
Babii*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viola1030 於 2010-04-05 08:56 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ian125 於 2010-04-05 07:16 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AdaHO520 於 2010-04-05 03:43 PM 發表:
Babii*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



AdaHO520 於 2010-04-05 12:57 AM 發表:
Stephy;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »