|
|
2010 年 5 月 8 日 星期六  |
2010-05-08  |
分類: 未分類 |
2010/5/8
化記GE小朋友好好保重啦!!我地相
處五多啦!我要轉校啦!!88啦!得閒稳我去街啦!仲有二
十几日炸..就要同你地講BAYBAY啦!!好五冩得你地每一個..
講番今日啦!!番學放學等放學
上D堂同平是都叉五系感悶..放學好彩五洗補課..XD
就番咗屋企玩咗震MSN就去咗冲凉..换3就出咗去稳佢地一齊去
黑沙燒烤..之後D野就五講啦!!今日無去補習好開心..XDD
打得好辛苦大家比個CM仔啦!!XD
|
Happytime :2010-05-08 10:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我到五捨得你!!
再見啦!!KEY Posted at 2010-05-31 09:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ian125 於 2010-05-29 12:57 PM 發表:
c0mm3nt`
|
|