'望記你也好;不想傷心
的事在來'
 



Stephy_123
暱稱: 傻婆BABY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


2010-05-08 愉快 分類: 未分類

2010/5/8

化記GE小朋友好好保重啦!!我地相

處五多啦!我要轉校啦!!88啦!得閒稳我去街啦!仲有二

十几日炸..就要同你地講BAYBAY啦!!好五冩得你地每一個..

 

講番今日啦!!番學放學等放學

上D堂同平是都叉五系感悶..放學好彩五洗補課..XD

就番咗屋企玩咗震MSN就去咗冲凉..换3就出咗去稳佢地一齊去

黑沙燒烤..之後D野就五講啦!!今日無去補習好開心..XDD

打得好辛苦大家比個CM仔啦!!XD

 

Happytime按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片:2010-05-08 10:00 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Stephy_123 的日誌)


cookia_1314 於 2010-05-30 11:41 PM 發表:
' 轉邊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keykey330 於 2010-05-30 04:53 PM 發表:
` StephyB;(
` 俄五捨得您呢;3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我到五捨得你!!
再見啦!!KEY
Posted at 2010-05-31 09:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cuRRy1314qt 於 2010-05-30 12:14 AM 發表:
-

CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ian125 於 2010-05-29 12:57 PM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabyHun 於 2010-05-27 06:39 PM 發表:
CoMMenT"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessicaFong 於 2010-05-26 09:52 PM 發表:
Baby `您永遠是我的最爱=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cttingting 於 2010-05-22 07:47 PM 發表:
CoMmEnT"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cuRRy1314qt 於 2010-05-20 11:20 PM 發表:
-

CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cttingting 於 2010-05-20 08:48 PM 發表:
CoMmEnT"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Celia97620 於 2010-05-20 05:36 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »