'望記你也好;不想傷心
的事在來'
 



Stephy_123
暱稱: 傻婆BABY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 6 月 20 日  星期日   晴天


2010-06-20 愉快 分類: 未分類

2010/6/20

Happy Father Day's    Happy Father Day's

 

好内到無UP BG啦!!
因喂都五知UP咩好!!所以無UP
今日Father Day's到無出去食番因喂我老豆
要番工所以到五出去食飯,12點起咗身玩咗震電腦..知後D
野就五講..2點就出咗去稳ADA..知後去咗食野..食完就搭車去沊仔..
知後D野五講啦!!6點几就搭車番黎......
講番前几日D野去咗2日HK 好累..行咗好多地方!!五講拉!!完!!!!

 

 

 

 

 

Happytime按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片:2010-06-20 11:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Stephy_123 的日誌)


stella511 於 2010-06-22 10:55 PM 發表:
baby *v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cuRRy1314qt 於 2010-06-22 12:25 PM 發表:
-

cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ritasmile73 於 2010-06-21 01:20 PM 發表:
.咁你同無打有乜吾同xp;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA
Posted at 2010-06-21 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aweng2 於 2010-06-21 12:18 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MimiCheang 於 2010-06-21 12:20 AM 發表:
Comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel_921 於 2010-06-21 12:18 AM 發表:
comm2nt
下次d字可5可以大d
我近視
帶左眼鏡都睇5到..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真嫁!!
Posted at 2010-06-21 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



montone 於 2010-06-21 12:17 AM 發表:
cOmm3nt;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CHEANGCHENG 於 2010-06-21 12:05 AM 發表:
cOmmENT`=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cuRRy1314qt 於 2010-06-20 11:59 PM 發表:
-

cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bear814 於 2010-06-20 11:51 PM 發表:
cM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »