|
|
2010 年 6 月 20 日 星期日  |
2010-06-20  |
分類: 未分類 |
2010/6/20
Happy Father Day's Happy Father Day's
好内到無UP BG啦!!
因喂都五知UP咩好!!所以無UP
今日Father Day's到無出去食番因喂我老豆
要番工所以到五出去食飯,12點起咗身玩咗震電腦..知後D
野就五講..2點就出咗去稳ADA..知後去咗食野..食完就搭車去沊仔..
知後D野五講啦!!6點几就搭車番黎......
講番前几日D野去咗2日HK 好累..行咗好多地方!!五講拉!!完!!!!
|
Happytime :2010-06-20 11:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
HAHA Posted at 2010-06-21 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aweng2 於 2010-06-21 12:18 PM 發表:
cm
|
|
|
comm2nt 下次d字可5可以大d 我近視 帶左眼鏡都睇5到..
|
網主回覆
真嫁!! Posted at 2010-06-21 10:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|