今日唔知發生咩事=.=
一起身就勁大風同大雨..諗著都係八號風球啦掛...
點知仲係三號風球...我都唔理啦..又唔洗返工同返學...係咪
下午仲未想做功課著...就同一個好耐冇見既人煲電話粥
之後就搞個論壇啦...成日都咁少人...有少少心灰啦
不過都係繼續搞落去...好成功...第一次咁成功@@
咪又係裝左魔獸比人玩下姐...仲有個聊天室...正點@@
今日打算唔落街lu, 第一日暑假唔落街
晚上又係上網, 都冇野做既=.=
不過睇到好多人鬧天文台不負責任
又話咩咩官官相衛=.=
一陣又話煲呔曾會出來講冇事冇事=.=
我都想知d 打工仔係唔係唔妥個天文台台長定個煲呔曾
不理啦...聽日如果有呢d新聞就唔好話出奇
好啦...聽日都唔知打唔打得成波添..唔係又唔出街啦
|