早上起身見咁好天, 就諗著打波啦
之後開部電腦睇...真係有好多關於天文台d衰野
我冇估錯啦掛@@
下午同3男d人去左曾大屋打波lu
好明顯...退步左...細膽左=.=
真係好對唔住winson 同風間=.=
搞到佢地輸左一場.....
有d搞笑野...我食緊杯面..突然有粒波跌落個面到都冇翻...奇蹟奇蹟