◇莪們﹏滴﹌愛情故事↘
甜蜜的*傷心的*痛苦的*都是﹏令莪﹋忘芣了的
☆尒的眼睛裡﹏已經...芣再是莪↗
大家早日分開﹏願是一件快樂的事
尒的微笑﹊換取莪的淚水
即使眼睛紅紅的※也芣會再理會
因﹏這是芣重要的東西
SuET_113
暱稱: ____〞小林﹏♀
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
..
....
看著 尒跟別人 較甜
莪的心 又酸又痛
恨自己 為何
跟尒甜蜜的人 芣是莪!
自訂欄位(三)
..
自訂欄位(四)
尚無任何內容
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
大結局2
大結局1
CH18
CH17
CH16
每月文章
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 95
今日人氣: 4
累積人氣: 1018
2009 年 7 月 18 日  星期六   晴天


自 ̄作♀故事♂ CH11 分類: 未分類

上回:南見到兆&敏好親密..已心情低落...

本集~~開始>v<


兆:喂~夠喇!!快D彈開喇!!

敏:做咩咁惡w0><{又扮喊}嗚嗚嗚...

兆:不嬲喇架!!嘈嘈嘈''

敏:{扮大喊}~嗚....哇....嗚...哇...嗚...

男a:兆兄~做咩整喊女仔丫...咁樣吾好架...

男b:系囉...有冇搞錯丫...

兆:我....

敏:系你吾要我><

兆:下=口=''

男a:咁仲吾應該喇!!

男b:人地好女仔黎架...

兆比人誤會左...但系...佢冇出聲...

敏:行囉我地^v^

敏拉走兆..兆都冇反抗...都跟住走...

而南...好傷心咁走左...但系佢覺得....兆'點解冇追黎>/\<?

衰人a:令女~去邊丫''

衰人b:做咩喊丫...比人蝦丫?!

衰人c:等我地幫你開心好吾好ava?

南:呀~~~~走開丫......

某人:喂!做咩蝦女仔丫!!

衰人a:關你叉事咩

某人:冇叉點會有事丫...

衰人b:彈開喇你

某人:吾知彈w0~

衰人c:屌你老母丫\__/

某人:我老母咁樣衰你屌你做乜姐...我都吾要你呢個老豆丫

南心情好返左D...因為某人所串既...搞笑!{南心諗:哈}

衰人abc:你好野..我認住你!!我地走~

某人:好行吾送喇~

南:多...多謝

某人:你冇野丫ma?

南:冇事喇..吾該曬~

某人:我叫丫東~你好!

南:@@''東...

東:有問題嗎?

南:冇....um..我叫丫南/小南~

東:東&南xD'有冇西同兆丫~哈哈!!

南:哈!!好爛w0個gag~

東:多謝~系呢~你知吾知xxxx學校系邊?

南:你就系果個轉校生@@?

東:你讀果間架?

南:有問題?

東:冇...有令女系到當然冇問題喇~

南:-3-''行喇!!食飯時間到架喇~

東同南就一齊行返去學校~

熹&希都一齊行果陣~見到南..但睇真D..格離仲有個人~

熹:小南>V<咦...

南:熹熹>B<你..咦咩丫?

熹:呢位系????

南:哦~系老師所講既轉校生~

熹:哦~~原來如此

希:你好~我叫希!!

東:我叫東~多多指教!!

南靜雞雞同熹講,:呢個人呢~串人果陣勁搞gag架!!哈哈!!

熹:真架@v@好想見識見識下tiM~哈!

希:喂~你兩個有咩不可告人既秘密丫!!

南&熹異口同聲咁話:女仔既事你地吾會明架喇~~

東:咁齊既-vv-''

熹&南:好姊妹~哈哈!!

希:你兩個明蝦我姐~好彩我仲有個brother{指兆}

東:你個brother系邊個丫@o@?

希:哦~佢叫兆丫!!不過e架失蹤-3-'

東:哦...哈!我仲以為佢叫北tiM~

熹:哈哈哈~真系豐有幽默感!!

南:說得沒錯吧!!

希:行喇~返班房喇!!

於是~佢地四個就一齊行喇!!點知....

希:咦~我個brother w0~

南停左一停...因為佢吾知道點面對兆好...

熹:南...你冇野丫ma?

東:佢做咩丫??

希:喂~兆!!咦...喂!!你做咩同佢一齊架{佢=敏}

兆:{無言.....}

希:仲多左個賓妹既~{賓妹=芝}

芝:喂哎...人地邊個賓妹姐>n<

敏:吾好佢佢聲咁難聽喇...吳..吾制丫><{勁姣}

南吾敢望...亦都吾想望...東見到佢咁..就問

東:你走左出黎就系因為佢???

熹:系w0..南你岩岩去左邊....

希:8婆你收聲喇{話緊敏}

敏:丫希呀!!吾做咩咁話人w0><兆兆你幫我出頭丫!!

兆細細聲話:你吾好話佢喇...

希:喂~你有冇搞錯丫!!你為左呢條粉皮黎話我!?

南聽到兆為敏而話兄弟..佢已經忍吾到..想喊!!

東見到咁既情形!!就當然吾想南喊出黎喇..佢就....

敏:咩w0><人地有前有後架..做咩話人粉皮w0

東:系丫!!你有前有後打死罷就丫ma

熹:哈哈~好野!!叻仔~做得好

南系差不多流一滴眼淚既時候..笑左出黎!

敏:你邊條粉腸丫

東:我要蝦腸吾要粉腸~

南&熹系後面偷笑~東見到南笑返..都好開心!!

希:叻仔!!我十卜你!!

敏:我卜你個頭丫..你吾好吾記得你屋企差我野架~

希:{無言.....}

東:佢差你D咩丫

敏:世界上最美好既野---錢

東:哼!仲以為既咩咁叻~由呢一刻開始你吾洗再幫佢喇~

希:下....{好多個問號}????

東:小妹妹,識吾識一個叫祝西方既人丫?

敏:世界上最有錢果個囉~你又吾系佢~車...

東:可惜我系佢個仔丫~

全人聽到都好無奈....

南:真架...??

東:呃你冇用架~

熹:千奇百趣~珍奇到0咀-0-''....

續....


下一集:

南:點解..點解...

希:點解你要咁做丫...

兆:我.....

記住留意喇>v<

3個cM p0一個喇~咁耐冇打

-----------------------------------------------------------------------------------------

發表時間:2009-07-18 09:03 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

眼睛﹏還是﹌忍不住∫掉下淚水






訪客留言 (返回 SuET_113 的日誌)


sherry520you 於 2009-07-19 12:43 AM 發表:
呀東好GAG呀` XD
兆竟然幫住敏` 囧了`
suP靚女雪兒姐姐呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bb9597520 於 2009-07-18 04:38 PM 發表:
*COMM3NT=]''
勁好睇...你記得到
PO埋落去呀''^^''
10AR.....[呵呵--]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝多謝
Posted at 2009-07-18 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoveMeTing 於 2009-07-18 04:22 PM 發表:
Comment
十卜十卜
好好好睇牙~~~~~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝多謝
Posted at 2009-07-18 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_u's boy 於 2009-07-18 01:17 PM 發表:
cmcmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實你系....?
不都多謝你個cM喔!
Posted at 2009-07-18 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]