5:30 又一個煩電話-.-''
[ 真光...竟然/3\收左我-3- ]
我..都吾知講咩好-3-''
有少少開心>>但系又吾開心既感覺/3\
我----從來都無試戈咁好釆/3\
想要既野>>得不到...不要既野就得到
我諗真光一定吾收我''
我成張卷都差吾到無做-3-都入到/3\
但系我吾會掉低我既朋友''所以我定要入番梁銶琚-3-
加上真光D人又吾好..老師仲衰....
同學個個都扮in 又扮大家姐''入到去..我實比佢地打-0-''
老師超差{爆粗 }成績好有咩用aR-.-''D人咁差/3\
雖然我吾系好熟梁銶琚..但系起碼D女仔好>,<''<--6D 女><
所以我想入梁銶琚-3-''但系間學校D人成績吾系咁好''
所以...我驚我丫屋企人吾同意{哭}
|