[wIng`浪漫日記
:::::我只愛- cm仔滴呢v3v
SuI_wInG
暱稱: 笨`{wInG}
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
i ThInK i lOvE U=)
i lOve mY fDz
seT D- 打仗*
不捨得麼?!
kai 子
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 466
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


2008-07-12 分類: 未分類

 5:30 又一個煩電話-.-''

[ 真光...竟然/3\收左我-3- ]

我..都吾知講咩好-3-''

有少少開心>>但系又吾開心既感覺/3\

我----從來都無試戈咁好釆/3\

想要既野>>得不到...不要既野就得到

我諗真光一定吾收我''

我成張卷都差吾到無做-3-都入到/3\

但系我吾會掉低我既朋友''所以我定要入番梁銶琚-3-

加上真光D人又吾好..老師仲衰....

同學個個都扮in 又扮大家姐''入到去..我實比佢地打-0-''

老師超差{爆粗 }成績好有咩用aR-.-''D人咁差/3\

雖然我吾系好熟梁銶琚..但系起碼D女仔好>,<''<--6D 女><

所以我想入梁銶琚-3-''但系間學校D人成績吾系咁好''

所以...我驚我丫屋企人吾同意{哭}




訪客留言 (返回 SuI_wInG 的日誌)


積奇=] 於 2008-07-13 02:15 PM 發表:
CM=3=
同你D屋企人話會系果間讀得好好囉=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



av527 於 2008-07-13 12:21 PM 發表:
你e+戈間,,同我戈間差5多,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siucrazyshan 於 2008-07-12 08:13 PM 發表:
醒尒的'
BABI'
- C0MM3NT*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CoBe_KeI 於 2008-07-12 08:12 PM 發表:
路過的,,,
幫你留個cm子吧`
記得回水呦` =]
tHxFoR U!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]