08-02-09* 唉-琴晚發生既野..我真係唔知開心定傷心好;; 但我真係喊左好耐...忍到最尾'覺得已經進步番.. 朋友-請你不要再令我落淚好嗎??唉.. 今日又唔夠訓''10點幾俾基嘈醒左''同細wing唱k搵yan喎!' 唉;又訓唔番''3點幾去食野打機;買左超勁爆多零食'' 過天佑苑搞d野''9點到搭的番到家'' 今日真係勁眼訓勁累...>< 呼!天日又要番學喇''hea埋個中四就... 閉閉;;我訓了=]真係好累..
07-02-09* 新日誌唷=] 今日心情都幾好;;同yanb-k-出左觀塘行街'' 買袋..又買左係Anna Siu毛巾;n TH0MAS砌圖'' 舊既唔去新既點黎^^... 跟住又去左MK行..好累唷''係iT買下野咁喇'' 8點幾走人-搭巴士果陣諗番起d野..... 番到去'打邊爐;;hehe''爽到爆-玩下咁12點幾g0-hm, 朋友-我想不到'我們一點生疏也沒有.. 今天我很開心..是真的'' 又一天了..™!!`