您已經停留了
秒
- 鋒 -- 之 ----- 子
SuPeRS
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2008 年 5 月 1 日 星期四
呢幾日發生左好多事
分類:
未分類
禮拜二果日
又差D起唔到身
真係多得阿媽喔
一起身入左廚房
睇下好似冇野食
去刷牙~之後
換衫出左門口
返學食
羅sir好似喺某某人
身上搵到D野
跟住叫左D人落去
016照肺
到左數學堂
個阿sir冇返
自修~正
喺度做溫sir D功課
做做下兩個訓導上左黎
成班搜書包
唉.......
真係煩~喺軍佬比人搵到
個火機
跟住搵唔到野~走左
喂住照常上堂
P.E堂跑城門河
13.44~破左自己記錄
不過好鬼死攰
食飯去食坪e個B餐
之後仲要飲左兩
盒密桃
仲影左支金蓋可樂
↓ ↓ ↓ ↓
kaka
無無聊聊影下相(喺學校影既【016門口】)
跟住上ENG
好無聊
跟住上旺財堂
整左隻貓眼......冇影相
放學好似平時咁返屋企
----------------------------------------------------------
琴日又差D唔記得起身
起身食麵包
食完換衫返學
同wa去搭馬鐡~見到份報紙
仲見到山歌佬踢人落樓
↓ ↓ ↓ ↓ ↓
kaka
好正~哈哈
之後如常上課
跟住冇咩特別事發生
lunch time
同梁健和同j維去左食M記
j維影左相~@@
數學堂冇咩野
英文堂~惺比阿sir
鬧~但係阿sir個樣勁
好笑~笑我我pk a_a"
返到屋企冇咩野做
摺左個心
←
$20心
阿媽仲買左個咩文昌塔
←所謂既文昌塔
---------------------------------------------------------------------
琴晚唸住升陣天外
不過撐唔住啦
果日跑完城門河既負作用
12點前就訓左啦
訓到差唔多1點先起身
好正
起左身坐喺沙發度
都唔知自己要做D咩
唉.......
最訓好似低能左
一D都唔似平時既我
我究竟係為左咩而生存既呢???
發表時間:2008-05-02 05:50 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 SuPeRS 的日誌
)
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 SuPeRS 的日誌
]
SuPeRS
暱稱: 鋒之子
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...
好友名單
Connie9438
iloveki1129
L0KYIN
lb00840771
love1314240
m0_m0
michelle2343
Rain_1231
SweetMicky
tung_927
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30