Haha~今日難得興致勃勃打日記呀!!XDD,,
今日其實係我聖誕假既第一日黎既...響屋企勁悶呀~!?
又冇d野玩下喎,,跟住下午2:15a.m,媽咪帶我去攞身份證,,勁開心牙"
哈哈!!好開心呀...我第一張有頭既身份證誕生啦!!!
今日搭火車果時臭左呀,,但係唔方便講我臭左響邊度既
我家姐去左同班蘇浙同學(去左美國讀書果d)慶祝聖誕
所以我又有得玩電腦喇~真係好好彩架啫...
我MSN名又轉左啦
格言有::
"~Steven*"只愛你,不愛他..Love You 4ever!!!只愛讀書,,現在要努力奮鬥,爭取機會入KCC....BUT,,參觀完KTS..對佢完全改觀...注定要擺佢響第二架啦=]
係咪好勁呢??HaHa~
有排先返學呀!!唔緊要啦,,傻下又一日
不過一定要溫書,爭取入KCC!!!
By Tung"
|