你話我白痴話我痴線話我傻傻地去追一個根本無可能會識你會認得你既人
但係我都係要講
每次我好大壓力好唔開心
就算煩到媽媽都唔認得
見到佢就好似咩都唔記得哂
其實追星真係好白痴講真
哂時間哂精力哂金錢
但係有D野值唔值係睇你點睇
唔係追星既可能會咁覺得
追星既即使覺得係咁但係依然會覺得好值
我一直都知個個都唔支持我追落去
叫我放棄話我白痴話我低能話我花痴
但係我想講個個釋放壓力既方法都唔同
而佢 就係我唯一釋放壓力既方法
可能覺得係藉口 但係我就係咁覺得
即使你唔認同 我都要好大聲咁講「我就是鐘意追星!我就係鐘意呢個白痴男人!」
|