講到自己好偉大 錯在我
請問有真正了解過事件既真相嗎?
定係只是你單方面的覺得公平?
由始之終我都堅持做自己
別想再控制我
我們忍的還不夠嗎?
係咪要大家拎返哂D野出黎講先得?
喊有用咩?好似依家受害者係我囉
唔好唔記得老生常談既道理 要人地尊重你你先要尊重人
唔好似為聲大夾惡就可以大哂
我都有底線都有發脾氣既時候.
很好,明明錯不在我你都可以將件事調返轉黎講
你真係他媽的勁撚到呢^^佩服佩服
自問這傷及自己自尊的事我還真做不出:)
嬲到喊真係第一次
一直以來,都活在自己世界,無意對任何人交代
向任何人說明
只是何時開始理會別人對自己的看法
那個「目中無人」的我到那裡去了?
哭也哭過鬧也鬧過
仲可以點?
究竟有無人知道我地有幾辛苦
有幾難捱?
路比一般人走得辛苦,比一般人走得要長
感謝身邊人的鼓勵與支持
剩下來的路也只能靠自己。
|