今日係身體檢查,,第1次吾洗媽咪陪..
原先,,有個fd陪我,,但佢比丫SiR罰..
丫SiR,,遲放,,搞到我4點幾先到元朗..
{檢查要我4點到..}
去到,,係登記處排隊..
等左一陣..
拿左號碼..
係度等人叫..
到我,,去度高磅重..
[仲有量血壓`]
搞掂左,,去驗眼..
個個人話我吾合格..
要我去眼鏡店配個新眼鏡..
{佢講左一堆廢話..}
又等,,見醫生
等左好耐..
醫生係一個女人..
同學話D醫生會摸黎摸去..
我個個醫生淨係摸我個肚,,
同聽心跳..
佢話我脊背有少少問題..
要我去柴灣檢查..
叫我出去約時間..
我約左3月7日下午2:30`
|