Suki606
暱稱:    ♥碧碧.
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2014-02-25
一.一六.一四
2013-11-30
2013-11-04
2013-10-27
文章分類
全部 (505)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥自家的XG、
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 505
留言總數: 1756
今日人氣: 182
累積人氣: 108115
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 14 日  星期一   晴天


三月十四日。 分類: 未分類

三月十四日。
白色情人節快樂。
想你,想你,還是想你。

三月十三日。

綠色有機健康跑。
一共六公里,快死掉。
我一開始就說我是跑短跑的啦,哼哼。

這張拍得我的腿很瘦






訪客留言 (返回 Suki606 的日誌)


hui4a888 於 2011-03-22 09:49 PM 發表:
哇,
跑得多田徑會變甲組腳架喎>_<
我依家都好後悔了也...
但見妳好似都冇咩問題咁嘅.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-21 09:53 PM 發表:
區代表都好犀利啦><"
不過呢...
我哋依家老咗就真係唔好玩咁多呢啲危險嘢喇xd
咁妳最近凈係跑步喔?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-20 08:43 PM 發表:
藝術體操好似靚啲嘛><"
而體操又會練到啲手腳粗哂.3.
好似冇咁靚:x
咁講妳喺體操界咪好出名@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-19 08:42 PM 發表:
咁妳鍾意邊樣多啲,
邊樣勁啲阿?xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waiwaia0a 於 2011-03-19 07:31 PM 發表:
^^COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-18 09:32 PM 發表:
兩個有咩分別架@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-17 08:56 PM 發表:
我只係可以跑100m.3.
但我最勁係有一次跑過4隻狗xd
但跑完之後嘔黃膽水>_<
除咗跑之後妳仲有玩咩運動架~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-16 09:21 PM 發表:
跑2k都啫係跑5個400m場啦><"
妳真係好好氣也xd
平時都有練開架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-15 09:27 PM 發表:
-口-
我連半分鐘都跑唔到阿><"
我冇妳跑成個半鐘咁好氣xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hui4a888 於 2011-03-14 09:15 PM 發表:
哇,
痴線,
點跑到6公里咁多阿><"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]