今日返學啦..學校又未開..= =
有堆高F既人系前面..之後問我幾號電話..識佢咖..彩佢都傻
頭果3堂..我拎錯書tim..真系大頭蝦啦..嘻嘻..
頭果幾堂...超悶...
recess俾謙捉左去陪佢買耶食..之後我就拎校服..
上返去...努力地抄功課..
mus堂..好好玩..
之後math...好悶...
lunch就拿拿淋食完返去..同Christy講話返啦啦隊..其實就"目及"人打籃球
佢兩個就睇女子社際籃球比賽..
我都系睇籃球丫..不過我系睇男仔打..哇**丫灝..好型丫@@*
唉==我班果個肥仔又打...左住晒= =..
跟住我就去啦啦隊啦...途中見到謙同d F2女仔..
其中有個話:xx謙..理下里條女啦(分明話我)
之後我就好快甘走去啦啦隊..好好玩丫..
吾捨得走丫 ..梗系啦..吾想上堂丫嘛..
IS...好悶= =我地果組系到吹水..笑死..
PTH..派卷啦..37分@@(滿分50)
哈哈..我高分過謙丫...kaka..我又高分過鋒啦..好耶..
CP啦..坐返之前個位..好掛住個位丫..唉- -
放學啦..我同謙系到玩,,玩完之後又去啦啦隊..
d田徑系到訓練..聽B班果個好令既令女有份..我就去見識下啦..
都吾系好令咋喎..普通人一個姐..跑步仲好廢tim..仲要系田徑喎
練練下..有個F2識我既..(因為謙囉)系上面叫(我系後花園練):陸陸..xx謙做咩吾泥睇里丫?
我好無奈囉...練完走人啦...
|