Suki606
暱稱:    ♥碧碧.
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2014-02-25
一.一六.一四
2013-11-30
2013-11-04
2013-10-27
文章分類
全部 (505)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥自家的XG、
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 505
留言總數: 1756
今日人氣: 200
累積人氣: 108133
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


Day 3** 分類: 未分類

今日返學啦..學校又未開..= =

有堆高F既人系前面..之後問我幾號電話..識佢咖..彩佢都傻

頭果3堂..我拎錯書tim..真系大頭蝦啦..嘻嘻..

頭果幾堂...超悶...

recess俾謙捉左去陪佢買耶食..之後我就拎校服..

上返去...努力地抄功課..

mus堂..好好玩..

之後math...好悶...

lunch就拿拿淋食完返去..同Christy講話返啦啦隊..其實就"目及"人打籃球

佢兩個就睇女子社際籃球比賽..

我都系睇籃球丫..不過我系睇男仔打..哇**丫灝..好型丫@@*

唉==我班果個肥仔又打...左住晒= =..

跟住我就去啦啦隊啦...途中見到謙同d F2女仔..

其中有個話:xx謙..理下里條女啦(分明話我)

之後我就好快甘走去啦啦隊..好好玩丫..

吾捨得走丫   ..梗系啦..吾想上堂丫嘛..

IS...好悶= =我地果組系到吹水..笑死..

PTH..派卷啦..37分@@(滿分50)

哈哈..我高分過謙丫...kaka..我又高分過鋒啦..好耶..

CP啦..坐返之前個位..好掛住個位丫..唉- -

放學啦..我同謙系到玩,,玩完之後又去啦啦隊..

d田徑系到訓練..聽B班果個好令既令女有份..我就去見識下啦..

都吾系好令咋喎..普通人一個姐..跑步仲好廢tim..仲要系田徑喎

練練下..有個F2識我既..(因為謙囉)系上面叫(我系後花園練):陸陸..xx謙做咩吾泥睇里丫?

我好無奈囉...練完走人啦...






訪客留言 (返回 Suki606 的日誌)


Suki606 於 2006-11-08 07:05 PM 發表:
我系做左人地條女丫..吾系仔= =
甘我聽B班人講話個令女超爆令..跑步超快..
但我見到既..相反既..個"令女"好普通..
跑步真系好廢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken94917 於 2006-11-08 06:54 PM 發表:
喂喂!!!你又做左人地條仔牙,同埋做乜叫你陸陸既哈哈!!!知你田徑好快,但係都唔洗禁串牙.睇人打波多數都係睇令仔,咁你地小學地下果個館,側邊果道好始有登,係咪睇仔嫁~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]