dAy1@@*,,
返學果陣,,見到麗怡,,佢系到等人,,甘我就走先啦,,
返到學校,,,系到抄抄抄,,抄功課,,@@
早會,,,悶丫,,
第1,,EnG,,,悶,,
第2,3,,,MatH,,,悶,,-_______-"
ReceSS,,去罰企,,,,
好壯觀丫,,成行有3分之2都系1D既人,,
今日企晒MisS廖d罰企啦,,
聽日就企MrS.曾果d罰企-_______-"
放完假再補返企,,,搞到我d小息抄功課時間冇晒,,
第4,5,,ChIN,,今日匯報喎,,,我得個企字,,讀得果兩篇耶,,
-____________________-",,,
之後就作文,,考口試,,考到No.22,,姐系下次第1個考系我=="
LunCH,,,同d FD一齊,,我都系冇食到耶,,
之後就睇BH同YH打排球比賽,,
課室門開左就上去,,做功課,,(吾系抄啦,,XD")
第6,7,8,,IS,,,好悶丫,,,
放左學,,,去留堂班,,留堂-____-"
我終於捨得做功課啦,,做左NB,,
之後上303搵ChriSty同DennIS,,,
之後就返屋企啦,,,,
|