06年既最後1日*,,
SukI祝各位日日開開心心,,
身體健康>w<"
******************
今日1點幾先起身,,
之後落左街,,諗住買NT做功課,,
同埋勁舞團隻碟,,,點g,,買晒,,
我又吾想行到去屯市甘遠,,
甘就買左NT,,返屋企啦,,
之後4點幾就泥5點,,蔡倩雯打泥,,
5點同佢&佢丫姨仲有個BB出左街,,
見到李信賢@@*,,之後就返屋企啦,,
行友愛公園果陣,,我見到達WinG@@*,,真系好彩,,
之後就返屋企lo,,
********************
丫,,激死我啦,,
死人溫偉傑.............
佢兩日冇搵我啦,,,,,,
我嬲死佢丫!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
當我系咩喎,,
玩完就甩丫..衰人....
|