今日10點幾,,湯偉其打泥,,
之後12點幾再打泥,,超煩*
之後同牙媽落街,,去"陳炳記"買校服,,
見到茶葉蛋同梁灝天"
買完牙媽掉低我..自己返H0me,,
之後蔚婷打泥,,上我H0me,,坐左陣就走啦,,
系友公見到吳潔雯,,,仲見到郭兄,,令仔牙,,
行行行....行果去大會堂果陣,,見到盧尚謙喎..奇蹟牙@@"
去到大會堂"有兩個姐姐同哥哥,,傾計,,
傾計果陣,,見到黃仲賢...又1個令仔"
之後同蔚婷周圍行...見到牙融"
之後再行...見到M聰= ="
H0無奈囉..7左H0多牙...點解當初我會對佢甘專1既= ="
跟住同蔚婷走人啦*
|