Cursor by www.Soup-Faerie.Com

                          "LUI"                           lui

 
                                                                                                           記憶的巨輪#只是不停轉動……從不停下
 
 
 
 
PURE
#心情隨著你的心跳而改變。
*笑容因為你的存在而變得有意義
----心堜笑眭漲鼽m
 
                                                                                                      
SukiC
暱稱: ∼蕾蕾
性別: 女
國家: 香港
地區: 其他地區
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 144
今日人氣: 4
累積人氣: 6852
最新文章
為自己著想1下!
風吹起了簾幕~
2009-04-27
2009-04-20
deep--
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 11 月 23 日  星期五 大家.~    晴天
  • 2007 年 11 月 23 日  星期五

分類: 未分類

  • 大家似乎都有煩惱...

    蕾很願意聆聽..

    你地願意告訴蕾嗎?

    像蕾一樣生活會太單純嗎?

    蕾也覺得,自己的生活有點乏味...

    同朋友講一句說話可以令我開心好耐..

    蕾萬一講錯野.

    雖然人地無講.但係蕾會一直內疚.

    驚人地會怪蕾...

     

     

     

     

    早上番學..隔離有個哥哥讀中四同我同校.

    佢爸爸日日都車佢去學校,,

    佢地車過..見到我..叫我上車.

    我地又唔識.

    我肯定唔制啦.講佐都ok耐.算有誠意的..

    但係..我都係無上車.

    如果我上佐車會點咧?

    55..一直搭bus一直唸...

     

    而且.我住村屋的.人與人的關係.係咪會close點咧?

    如果我上佐車會點咧?

     

     

     

     

發表時間:2007-11-23 07:50 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SukiC 的日誌)


kiska 於 2007-11-25 03:21 PM 發表:
1999-07-29 <--你生日0____0`
呆左t0t`

有人車你咁好既/___\..
多謝琴日蕾同我傾計;
蕾你都有煩惱既可以同我地傾*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..嗯,但係我無上車..有點後悔添.
 
唔駛客氣.我都唔會客氣的.
我覺得我地有點遭遇都幾似.
但係我地一樣可以開心咁生活的.
Posted at 2007-11-25 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



monter800 於 2007-11-25 12:31 AM 發表:
LUI...
我係招丫=]

其實我諗..係因為我地覺得你好純先冇同你講好多呢d野掛...
沾污你既思想就唔好啦=]

你係背後支持我地咁多個人已經盡左你既責任啦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你地好似好鐘意叫我lui yo.
 
哈.也沒有玷辱咁嚴重啦.我都明白噶.
蕾其實也不會唔開心,,因為未必你地講佐出來會開心的嘛.
蕾又唔可以幫到大家...
 
我希望快點解決.快點開心..
Posted at 2007-11-25 03:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



greentea1202 於 2007-11-24 12:35 PM 發表:
-v- 小蕾*
我泥留言勒! *v*
果個中四男仔..甘好人既 *0* ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈.其實佢無講野.佢爸爸一直叫我上車./.
係咧.或者佢會唔鐘意咧..
 
Posted at 2007-11-24 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SukiC 於 2007-11-24 11:47 AM 發表:
嗯.蕾都好開心.
第2句係咩意思?蕾唔明白唷..
嗯.我都認為係咁.
咁你咧?有不開心麼?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



byting 於 2007-11-24 02:22 AM 發表:
蕾蕾.>____________________<''你好利害喔.!第6名呢..''
其實同校既話..應該沒所謂的嘛..因為我都試過噠..

嗯啊..最近的確好多人在晤開心呢.-^-''
大家係晤想你都晤開心先晤講的吧.'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
好友名單