
每個人身邊都總有一位/一班識於微時的朋友...大家fd過打band...通常都會唔係你上佢屋企玩...就佢上你屋企玩..玩得夜了就會過埋夜...fd到連屋企人都會好熟識呢班朋友...行街shopping扮靚都會一起...事無大小的事都會互相傾訢...一傾可能傾到通霄達旦...當你失戀時...都會抽空出來陪你隊酒唱k到天光...當你有暗戀對象時...大家都會想盡辦法去幫你...當大家拍拖了...就會帶大家的另一半出來聚會...玩樂...你會好珍惜這些朋友...亦會視大家為終身的好朋友...不會分開...
人與人之間關係真係好微妙...時間久了..同你最fd的一定令你又愛又恨...當然愛係大家十幾二十年的友愛...而恨係因為大家都太熟識大家..包括缺點...年少時大家什麼都係同步的...一起讀書...一起畢業..一起出來找工作..但經過好多不同的外在因素影響...例如認識到新同事...經歷了新事物等等...思想距離會愈來愈遠...
突然有一天...你可能會發覺這些朋友變得陌生了...或不是一直如你想像之中的...你會質疑係一直我看錯了麼???.定還是真的變了???
關係完結了...你會感覺到係呢十幾二十年...我們算是什麼呢??
究竟人與人之間應怎樣相處...關係才可以歷久常新呢??
|