琴日早上9:00鐘細佬同啊媽去左學校睇入左咩班,中一級有3個班主任,佢嗰3個班主任就係我中一時的班
主任 ~ 林sir、施sir同Mrs.Ng.....唉!!!真係估吾到呀!!!
跟住11:00捉左啊媽去旺角買鞋.....但吾係買封面嗰對喎!!我買嗰對鞋的牌子又係 ~ adidas 呀!!!對鞋
$480.....炸
跟住就約左fd去荃灣 ~ citywalk 行街!!!行到4:00幾就去左唱k.....唱左2個鐘之後就去左睇戲.....跟住就去
左食飯.....食日本野.....跟住差吾多8:30就call左九折的番屋企,嗰個的士佬識我....原本$ 140....佢只係收我
$ 100....勁好人呀!!!
講到咁多先....拜拜!!!
|