睇完就留個CM啦!!!
Sum1996321
暱稱: 傻仔心
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日好吾開心呀!!!
2010-04-09
2010-03-11
2010-03-09
2010-03-01
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 532
今日人氣: 2
累積人氣: 2097
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


今日..... 開心 分類: 未分類

今日勁無奈囉.....

發生左2件事

第1件.....

我原本打算入109室

點知

開吾到門(我以為開到)

跟住

成個頭撞落個門到

勁痛!!!

第2件......

就係今日我放左支水在“維他天地”

然後就去練波.....

跟住某某人就寫左張紙係支水附近

張紙寫:

親愛的xx(我花名)

你好~我地好耐冇見.....你現在做什麼??我知道你打完波一定好累!!所以我特別整左支野俾你!!!

                                                                                                   彤上

我see完之後心想:我地有幾耐冇見呀???5分鐘前先見完!!!

唉~~

 

 






訪客留言 (返回 Sum1996321 的日誌)


pobo1994 於 2009-10-25 07:08 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-10-25 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny0756 於 2009-10-25 12:14 PM 發表:
[cm]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eva_5201314 於 2009-10-24 09:32 AM 發表:
花輪;咁幸福;
有人整野比你飲xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0veY0ub0 於 2009-10-23 08:24 PM 發表:
c0mmEnt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HO20011112 於 2009-10-23 08:18 PM 發表:
comment
我幫你試過味啦
講真
都ok好飲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ada_ 於 2009-10-23 08:13 PM 發表:
c0mm3n+`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jennymei520 於 2009-10-23 08:04 PM 發表:
cmcm`^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaLamElanne 於 2009-10-23 07:37 PM 發表:
CM'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i_l0ve_ting 於 2009-10-23 07:34 PM 發表:
哈哈,,,,"
你有冇飲到xDDDD
c0mm3nt!!=]
n0.2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



i_l0ve_tung 於 2009-10-23 07:33 PM 發表:
哇卡卡`枝野好吾好飲?
我好用心機整嫁'v'
吾洗多謝我`c0mm3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 勁....勁....好飲喎!!!
下次可吾可以再整過呀,得???
Posted at 2009-10-23 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]