今日勁無奈囉.....
發生左2件事
第1件.....
我原本打算入109室
點知
開吾到門(我以為開到)
跟住
成個頭撞落個門到
勁痛!!!
第2件......
就係今日我放左支水在“維他天地”
然後就去練波.....
跟住某某人就寫左張紙係支水附近
張紙寫:
親愛的xx(我花名)
你好~我地好耐冇見.....你現在做什麼??我知道你打完波一定好累!!所以我特別整左支野俾你!!!
彤上
我see完之後心想:我地有幾耐冇見呀???5分鐘前先見完!!!
唉~~