睇完就留個CM啦!!!
Sum1996321
暱稱: 傻仔心
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
今日好吾開心呀!!!
2010-04-09
2010-03-11
2010-03-09
2010-03-01
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 532
今日人氣: 7
累積人氣: 2111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


今日好開心呀....!!! 開心 分類: 未分類

今日放左學之後

即刻去搵寶貝

去接佢放學....

仲行左陣街

買左D野添

好開心呀!!!

不過我有陣時又激嬲左佢

最後都哄掂佢

好彩今日吾洗俾Miss張罰留堂姐

如果吾係我真係死俾佢睇

仲有

各位有份參加社排的博社同學

加油呀!!!

一定要贏呀

吾可以輸俾德社嫁!!!

雪雪....

加油呀!!!

如果我有時間

我一定會落場同你一齊打嫁!!!






訪客留言 (返回 Sum1996321 的日誌)


k20011147 於 2009-11-08 11:37 AM 發表:
cmcm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yinying123 於 2009-11-07 05:54 PM 發表:
c0mm3nt" =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HO20011112 於 2009-11-07 12:13 PM 發表:
我打呀
昌昌迫我打
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chan19960609 於 2009-11-07 10:58 AM 發表:
CoMm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HO20011112 於 2009-11-06 10:55 PM 發表:
comment
why係德社呀
德社有我呀
你地彈開
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你打社排咩....???
如果係....我落場打呀!!!!
Posted at 2009-11-07 07:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherrylover 於 2009-11-06 10:38 PM 發表:
CoMm3nT=]
By:希x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bee_yingying 於 2009-11-06 10:08 PM 發表:
博社`!!!!X)
呵呵`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaLamElanne 於 2009-11-06 07:56 PM 發表:
CM'要回牙'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaiiruby 於 2009-11-06 07:45 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]