2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


2010-03-27 分類: 未分類

嘻嘻.今日好lucky又好開心牙

早晨番補底交得切份功課=)

跟著同左kamen去左apm食早餐

好啦又去左happylemon買野飲

55.又見到佢牙xD

不過又等左好好好耐咁姐-________-v

番屋企好乖咁做左陣功課先番教會

哇哇哇大抽獎真係好正牙!

又抽中左鬆馳熊牙xd~

好好好好好中2!!!!

    

 

 

嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻`

總之就好開心la!xD~

發表時間:2010-03-27 09:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SumSum_1996 的日誌)


WongHiuShan 於 2010-03-29 12:57 PM 發表:
ya~我返左喇._.
幾得意喎.雖則我吾中意鬆弛熊-_-.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -________-v
Posted at 2010-03-29 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



brendaa 於 2010-03-28 03:01 PM 發表:
Wu Wu,我都想要呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siutingbbv3v 於 2010-03-28 12:07 PM 發表:
CM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iamszec 於 2010-03-28 11:14 AM 發表:
芯姐,,我嚴重地鄙視尒.!
;((((((((
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mrka0a1112 於 2010-03-28 12:27 AM 發表:
睇仔啊你-o-
comment:p:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係為左呢樣野lor-0-
係之前佢話咩要換3開工叫我地行開先覺得佢好正lor.____.
Posted at 2010-03-28 11:05 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iris_ma 於 2010-03-27 11:12 PM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tele 於 2010-03-27 10:41 PM 發表:
好可愛呀....隻公仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k1107731 於 2010-03-27 09:39 PM 發表:
222*
c0mm3nt`=)
個男仔堅系好得意;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloeshingyy 於 2010-03-27 09:30 PM 發表:
11?
cmcm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Good Good Good<3`
thx for c0mm3nt=)`
Posted at 2010-03-27 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]