2010 年 3 月 27 日 星期六  |
| 2010-03-27 |
分類: 未分類 |
嘻嘻.今日好lucky又好開心牙
早晨番補底交得切份功課=)
跟著同左kamen去左apm食早餐
好啦又去左happylemon買野飲
55.又見到佢牙xD
不過又等左好好好耐咁姐-________-v
番屋企好乖咁做左陣功課先番教會
哇哇哇大抽獎真係好正牙!
又抽中左鬆馳熊牙xd~
好好好好好中2!!!!



嘻嘻嘻嘻嘻嘻嘻`
總之就好開心la!xD~
|
| 發表時間:2010-03-27 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ya~我返左喇._. 幾得意喎.雖則我吾中意鬆弛熊-_-.
|
網主回覆
-________-v Posted at 2010-03-29 05:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係為左呢樣野lor-0-
係之前佢話咩要換3開工叫我地行開先覺得佢好正lor.____. Posted at 2010-03-28 11:05 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tele 於 2010-03-27 10:41 PM 發表:
好可愛呀....隻公仔
|
網主回覆
Good Good Good<3`
thx for c0mm3nt=)` Posted at 2010-03-27 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|