2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


2010-03-31 分類: 未分類

今日係最後1日la!

捱買呢日就放假lu~

返到去調左位

同左河童一齊坐=)

不過坐左一日又分開lu嗚嗚......

又同番盧德怡坐?!

之前又係咁b0!

好有緣牙下-______-v

唉.今日英文不停趕LS張野

都唔知miss szeto要我作D咩-____-

lunch個時shan為左陪我去買野食冇左個飯

嘻嘻.你好偉大i love you baby xD~

中文堂異常唔好彩牙下

比人抽中要抄書>,<

如果佢問我下個題我一定答到lor!!!!!

放學搞左好耐先拾到書包走人

哇哇哇.個書包重到食得屎lor!

唉.搞到我膊頭好痛T_____T

同左shan.kkay去左apm

開口中!真係見到nata牙!

哈.我路過你地唔使理我~

好啦.今日講左話以後唔去apm既happylemon買野飲

55.我試下實踐啦xp~

番到屋企已經想死la!

抖左好耐又玩左好耐

冇做過野

55.為左可以電髮

我要努力考好個統測同考試!

好啦聽日開始溫書la!!!

發表時間:2010-03-31 11:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SumSum_1996 的日誌)


WongHiuShan 於 2010-04-05 02:26 PM 發表:
客氣喇一個飯zama._.xd
i♥u(2)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



brendaa 於 2010-04-02 03:33 PM 發表:
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloeshingyy 於 2010-04-01 02:09 PM 發表:
CMCM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



forevera30 於 2010-04-01 01:29 PM 發表:
haha comment:)
或者我地無緣haha.-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iamszec 於 2010-04-01 09:51 AM 發表:
芯姐又話以後吾去.
去都吾洗叫我.
要牙k同shan得哂.
嬲.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 超.我放左學係你唔知去左邊lor
搵你都搵唔到點叫你去牙
又唔知死左去邊
我同shan係廁所撞到kkay先一齊去炸!
都唔知你嬲乜-_____-v
Posted at 2010-04-01 12:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]