17/6/2010
唉.考完exam la
有D唔開心因為知道派卷就大鑊:(
點都好la.唔諗唔諗la .V.
放學同shan&kay去藍田=)
因為一時貪玩我玩失蹤xdd
搞到佢地搵左我好耐x)
哈.我以後唔敢la~
去到重特登係XXX間學校經過tim!!!
嘻.開心死你la呵?!
去到係咁講鬼
講到有D驚tim-______-
去到異常地買得少3
好叻好省錢牙我
行到點半就番屋企
係屋企好努力咁睇漫畫=)
唔知點解係屋企冇野做
覺得好悶
放假就想返學
覺得自己有D犯賤牙哈
今日去剪左頭髮
好彩正正常常姐=)
唉.星期2要派卷
死期來la~
而家要盡情享受
唔係就冇機會la T_____T~