2010 年 6 月 18 日  星期五   晴天


2010-06-18 分類: 未分類

17/6/2010

唉.考完exam la

有D唔開心因為知道派卷就大鑊:(

點都好la.唔諗唔諗la .V.

放學同shan&kay去藍田=)

因為一時貪玩我玩失蹤xdd

搞到佢地搵左我好耐x)

哈.我以後唔敢la~

去到重特登係XXX間學校經過tim!!!

嘻.開心死你la呵?!

去到係咁講鬼

講到有D驚tim-______-

去到異常地買得少3

好叻好省錢牙我

行到點半就番屋企

係屋企好努力咁睇漫畫=)

唔知點解係屋企冇野做

覺得好悶

放假就想返學

覺得自己有D犯賤牙哈

今日去剪左頭髮

好彩正正常常姐=)

唉.星期2要派卷

死期來la~

而家要盡情享受

唔係就冇機會la T_____T~

 

發表時間:2010-06-18 10:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SumSum_1996 的日誌)


MtKiSs 於 2010-06-22 03:27 PM 發表:
c0mm3nT`:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WongHiuShan 於 2010-06-20 08:04 PM 發表:
省錢-_-
我買左三件!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nata_lie_yan 於 2010-06-19 07:59 PM 發表:
111.
`c0mm3n+;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]