2010 年 10 月 8 日  星期五   晴天


2010-10-08 分類: 未分類

今日好開心

PE堂問到人借褲=)`

shan比人係fb到del左x))))`

BAFS個quiz易到爆xdd

數理學會好好好正!!!!

哈哈哈估唔到佢會係到

驚訝&驚喜*v*

哈.佢做財政.

好叻牙xDD

去到個到見到好多老鼠

有D噁心-3-

我屋企個兩隻倉鼠可愛好多xpp

好想快D再返牙!

下次重可以解剖老鼠同田雞x)))

期待ing~

哈.shan竟然問我田雞係咩

係咪同雞好似樣wo XDDDD

笑到傻左*v*

行左陣藍田就go back home la=]

發表時間:2010-10-08 07:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SumSum_1996 的日誌)


k1107731 於 2010-10-08 10:39 PM 發表:
田雞似雞;$ 堅系笑左;)
第壹次聽囉xdd
cmcm;$`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈.唔知以為佢搞gag-3-
Posted at 2010-10-09 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tung__0_0 於 2010-10-08 09:52 PM 發表:
-0-
SHAN-_____-連田雞都唔知係咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈.係lor,好蠢xDD
Posted at 2010-10-08 10:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WongHiuShan 於 2010-10-08 09:29 PM 發表:
我比人del你無得睇相嘻嘻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WongHiuShan 於 2010-10-08 09:18 PM 發表:
從來唔知個間室養左甘多白老鼠><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

D老鼠比想像中樣衰=.=
Posted at 2010-10-08 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WongHiuShan 於 2010-10-08 09:16 PM 發表:
唔好再鐘意他>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會努力既-33-
Posted at 2010-10-08 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherry_tse 於 2010-10-08 08:59 PM 發表:
cM`
哈哈=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chc96511 於 2010-10-08 08:11 PM 發表:
第一第一:D
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好叻bo*v*
Posted at 2010-10-08 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]