今日好開心
PE堂問到人借褲=)`
shan比人係fb到del左x))))`
BAFS個quiz易到爆xdd
數理學會好好好正!!!!
哈哈哈估唔到佢會係到
驚訝&驚喜*v*
哈.佢做財政.
好叻牙xDD
去到個到見到好多老鼠
有D噁心-3-
我屋企個兩隻倉鼠可愛好多xpp
好想快D再返牙!
下次重可以解剖老鼠同田雞x)))
期待ing~
哈.shan竟然問我田雞係咩
係咪同雞好似樣wo XDDDD
笑到傻左*v*
行左陣藍田就go back home la=]