今日very lucky!!!
遲起身都冇遲到x))))
BAFS派左la
奇蹟合格:)
PE堂食屎
幫手數&執釘鞋:(
臭死烏糟死!!!
放哂D鞋落地下攤開
超似鞋鋪lor好冇-3-
數理學會正爆*v*
解剖老鼠&田雞=)))
哈哈真係好正牙
我死都要讀bio!
返到屋企好晏好累
期待明天唱k嘻嘻:)