2010 年 11 月 19 日  星期五   晴天


2010-11-19 分類: 未分類

今日very lucky!!!

遲起身都冇遲到x))))

BAFS派左la

奇蹟合格:)

PE堂食屎

幫手數&執釘鞋:(

臭死烏糟死!!!

放哂D鞋落地下攤開

超似鞋鋪lor好冇-3-

數理學會正爆*v*

解剖老鼠&田雞=)))

哈哈真係好正牙

我死都要讀bio!

返到屋企好晏好累

期待明天唱k嘻嘻:)

發表時間:2010-11-19 07:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SumSum_1996 的日誌)


ohsh1t 於 2010-11-22 10:20 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kahlian 於 2010-11-22 07:33 PM 發表:
Cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WongHiuShan 於 2010-11-21 09:57 PM 發表:
老鼠是嘔心的動物:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vianhui 於 2010-11-19 07:55 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]