嘩嘩嘩好凍牙今日!
凍到唔想返學:(
多謝Laam教我普通話:D
我都知我D普通話so bad la;<
哈哈哈.
銘君又尖叫開聲
laugh die me xD
PTH口試真係冇驚過.
出去亂咁講.
講完又玩ip
hahahahahahahahahahaaaaa
sooiman!
你永遠破唔到我記錄xDD
點都勁你少少;>
放學同銘君.wankay放
唉三個都凍死-3-
銘君我發誓!
我唔會再語無論次!
唔好再話我
搞到我都覺得自己好智障-3-.
wankay快D去印尼
等你手信xDD